Про матеріал
Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки
Мета: поглибити знання дев'ятикласників про складносурядні речення; розвивати вміння і навички знаходити в тексті складні речення, визначати засоби зв'язку в них; формувати поняття про структурні відмінності простих і складних речень, сурядний, підрядний і безсполучниковий зв'язок між частинами складного речення; формувати вміння правильно розставляти розділові знаки та інтонувати складносурядні речення; розвивати творчі вміння моделювати складносурядні речення за поданим початком або з кількох простих речень, а також використовувати їх в усному й писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати культуру мовлення, повагу до історичного минулого, яскравих представників української культури, до традицій, звичаїв українського народу, слова.
Формування ключових компетентностей: мовна та мовленнєва компетентності, інформаційно-комунікаційна компетентність, соціальна компетентність, громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник (О.В. Заболотний, В.В. Заболотний, мультимедійна презентація, роздатковий і дидактичний матеріали
Методи та прийоми: "хмара тегів", орфографічний диктант, взаємоперевірка, інтерактивна гра "Світлофор", тест-контроль проблемно-пошукове завдання, бесіда
|